Gözlük mü? Yoksa Lens mi? Sanki oradan gözlük diye fısıldıyorsunuz.

Aralık 09, 2016 , 0Yorumlar

Gözlük mü? Yoksa Lens mi? Sanki oradan gözlük diye fısıldıyorsunuz.

Herkese selam! Bugün ki yazımda gözlüklere zaafı olan bir squirtle olarak, gözlüklerden bahsedeceğim.

Hatta ilk şu yaşadığım komik bir diyaloğu sizlerle paylaşıp öyle konuya devam edeyim. Çalıştığım kliniğin yanındaki Kuaförde traş olmak için gittim, oturdum koltuğa ve Erdi abi bana ne dese iyidir :D -Farları alalım- Evet gözlüklerim benim adeta farlarım olmuştu. Malum uzuuun bir süre takacağım. Neyse konumuza dönelim, sahi gözlük mü? Lens mi? diye sorsalar bana ben gözlük derim.
Neden der gibisiniz sanki, hemen açıklayayım. Gözlüğün bir kere kattığı hava hiç bir şeyde yoktur abi!
Tamam hani bir Midorimacchi


veya

Fushimi Saruhiko gibi



cool olamasak da



bu ufaklık gibi sevimli oluyoruz şimdi :D . 
Hadi oradan dermişcesine bakış atan arkadaşlar var sanki, öyle ama şimdi bana göre gözlüğün ayrıca bir de her insana kattığı tatlılık var.  Hani şu yukarıda midorimacchi'nin o cool hareketi var ya onu yapmadan duramam mesela :D. Harika bir şey be! hani yapınca cool hissediyorum şimdi yalan yok -ki benim gibi düşünenler varsa da bir zahmet öne çıksın. 
İyi güzel bu gözlüğü bu kadar övüyoruz da hiç kimse demiyor ki bu gözlüğün bize çektirdiği eziyet nedir diye? hııı? 


Abi o kadar uğraşmışsın merceğine cinciğine kadar :D birde ufak bir detayla silecek eklerdi insan.
Bi yağmur yağıyor, daha önümü görebilirsem ne mutlu bana. Tek çare otomatiğe bağlamış silecek gibi elimde mendil camları silmek.
Hani bir de bunun buğu olayı var bu ondan da beter. Düşünün sabah otobüse biniyorsunuz ve akbil basacaksınız gözlüğünüzün camı buğu olduğundan cihazı göremiyorsunuz 😅
Yada bir pastane, en komiği de burası bakın. Pastaneye giriyorum, kadın karşımda "hoş geldiniz ne isterdiniz" diye soruyor ve ben gülerek cevap veriyorum neden? Çünkü gözlüğün camının buğulanması komiğime gider hep 😅.

Bir diğer sorun ise yatarken bize çektirdiği o eziyet. Bunu düşman düşmanına yapmaz.



Gözlüğü çıkardığın an 360p anime izlemekten farksız 😅 hatta ilk gözlüğümü taktığım da "Oha! 1080p HD gibi her yer" demiştim.



Yani bu sorunu hep yaşarız, az efor harcamıyorum uygun bir pozisyon yakalamak için.

Erkekleri ve gözlük sorunlarını geçelim de bir kızlara değineyim. Kızlarda çok farklı bir etkisi var gözlüğün ya!



Mesela Kuriyama Mirai'nin yeri bende apayrıdır :D . Gözlük takan kızları seviyorum xD
Özellikle uzun, mavi saç ve gözlük enfes ikili.

Ve ve ve uzun lafın kısası uykum geldi, ha bir de evet benim tercihim hep gözlükten yana :D .
Sizinde cevabınızı merak etmiyor değilim hani, eğer paylaşmak isterseniz yoruma yazabilirsiniz.

Umarım bu yazımı beğenirsiniz, Teşekkür ederim ve kabuğuma kaçar ben görüşmek üzere...

Ters Dönmüş Squirtle

Merhaba! Ben Ters Dönmüş Squirtle, Kitap ve manga okumayı, anime ve film izlemeyi, kaykay ve bisiklet sürmeyi ve gözlükleri çok severim! Beni twitterdan veya google'dan takip edebilirsiniz. Twitter Google

0 yorum: