Bugün Squirtle'ın Yani Benim Doğum Günüm...

Aralık 27, 2016 0Yorumlar



Evvet! Kimin doğum günü bugün? Tabiiki de benim.


Sorumlukların biraz daha arttığı, geleceğe dair düşüncelerinin biraz daha arttığı, ilerisi için neler yapman gerektiğini düşünmelerin falan arttığı bir yaşa daha girdim... Evet 18 oldum tamamen, ama nedense pek bir hava sezemedim. Güzel bir gün sayılırdı bugün benim için, sevdiğim, ilgi duyduğum, konuşmak isteyip de çekindiğim ve gerçekten çok değer verdiğim insanlar doğum günümü kutladı. 

Bu gerçekten harikaydı, bir de mesafeler olmasaydı yada o mesafeleri kolayca aşıp birlikte kutlayabilseydik herhalde hiç alışık olmadığım derece de mutlulukla yüklenip bayılırdım .😂

Mesela benim için çok ama çok değerli bir ablam atkı ördü kiii harika olmuş! Üzerimde sevgi, emek ve zaman var. Sanırım bunu ölmediğim sürece takacağım. Tabii yeni tanıştığım, şimdiden harika bir arkadaş olan biri de var. Çok iyi kendisi, o da doğum günümü kutladı mesela. Nasıl mıydım o an, inanılmaz mutlu. Beni seven insanların olduğunu görmek inanılmaz mutlu edici bir şey. İnsanlar da seni ve doğum gününü hatırlatacak kadar güzel izler, güzel düşünceler, ve güzel bir his bıraktığını bilmek apayrı bir mutluluk zaten. 



Evet Doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim, gerçekten çok mutlu oldum. İyi ki varsınız, iyi ki arkadaşız, arkadaş olmasak da az buz bi iletişimimiz bile olması güzel. 
Ve ve ve! Başınızı yaslayabileceğiniz bir omuza sahipseniz, gerçek huzur bu sanırım. 

Sadece hayal ettim, aslında kısmen biliyorum da, ama tam olarak bilmiyorum sanırım. 

Her neyse bugün benim doğum günümdü, geleceğe dair hayallerimin, hedeflerimin ve planlarımın ilerlediği bir yaşa daha girdim. 

Tüm güzel dilekleriniz içinde apayrı teşekkür ediyorum.




Ters Dönmüş Squirtle

Merhaba! Ben Ters Dönmüş Squirtle, Kitap ve manga okumayı, anime ve film izlemeyi, kaykay ve bisiklet sürmeyi ve gözlükleri çok severim! Beni twitterdan veya google'dan takip edebilirsiniz. Twitter Google

0 yorum: