Happiness (Manga Tanıtım)


Tatlı bir vampir kız tarafından ısırılsaydınız, siz neye karar verirdiniz? İşte Happiness mangası size bu soruyu soruyor.

Tür: Korku, Okul hayatı, Doğaüstü, Shounen
Çizer: Oshimi Shuzo
Çıkış Yılı: 2015
Makoto Okazaki basit bir liseli gençtir, hatta tam ezilmelik bir tiptir. Bir gece arkadaşından aldığı bir DVD’yi geri götürmek için yola koyulur. Yakındaki bir çatıda bir kişiyi fark eder. O daha ne olduğunu anlamadan, adam Makoto’ya saldırır ve boynunu ısırıp kan içer. Saldırgan kan içmeyi bırakınca, Makoto saldırganın güzel bir kız olduğunu fark eder ve kız sorar: “Ölmek mi istersin yoksa benim gibi olmak mı?” Ve Makoto yaşamayı tercih eder…
Happiness, Tokyo Ghoul tadında bir seri. Tokyo Ghoul tadında dediysem de, konusu ve ana karakterleri pek benzer, ondan dedim. Mangadaki ana karakterimiz OkazakiKanekigibi pek pısırık. Pısırık değil de, biraz daha nasıl desem, hah evet, çekingen.

Mangayı ilk duyduğunuzda size pek gelecek vaat etmediği düşüncesini verebilir, tabi konu da aynı şekilde; fakat ilk bölüme bir göz atın derim. Çizimleri başlı başına hoşuma giden bu serinin, söz konusu Aku no Hana’nın mangakası Oshimi Shuzo’nun elinden çıkması ayrı bir ilgi çekiyor. Manga şu an Türkçe çevirisi ile eş zamanlı olarak ilerlediğinden, İngilizce konusunda yetersiz kalan takipçiler Türkçe okumak konusunda pek sıkıntı yaşamazlar. Manganın Türkçe çevirisini bizlere sunduğu için MangaHanta’ya teşekkürler.

Gelelim manganın eksi yönüne… “Eksi yönü de yok ki arkadaş ama bulacağım” derken, aklıma geldi bile! Çok geç çıkıyor bu manga, aylık manga mı olur be kardeşim. Bir de öyle anlarda bitiriyor ki, insan meraktan çatlıyor yahu. Eğer siz de sıradan pısırık bir okul öğrencisinin ansızın elde etmiş olduğu yeteneği ileride nasıl kullanacağını merak ediyorsanız, Happiness tam size göre!

Ters Dönmüş Squirtle

Merhaba! Ben Ters Dönmüş Squirtle, Kitap ve manga okumayı, anime ve film izlemeyi, kaykay ve bisiklet sürmeyi ve gözlükleri çok severim! Beni twitterdan veya google'dan takip edebilirsiniz. Twitter Google

1 yorum:

  1. Ya ben de ilk çıktığı zamanlar okumuştum, baya oldu. Dediğin gibi çok uzun süre var bölümler arasında o yüzden bıraktım. Bitince okuyacağım. ;)

    YanıtlaSil