Özür dilemeli konu başlığı

Ocak 13, 2017 0Yorumlar

Herkese Selamlaaar!

Haklısınız fazla boşladım burayı, hatta bir heves açtı bıraktı bu da diyenleriniz bile vardır şimdi.
Evet, yani bir heves açtım ama bırakmadım diyeyim 😉
Biraz yoğun olduğumdan dolayı vakit ayıramadım o  kadar, üşenmekte denebilir yani.



Ufak bir zaman diliminden sonra okuduğum kitap ve izleyip bitirdiğim film ha bir de anime serileri hakkında yazılarımı yazacağım.
Sadece bununla elbette sınırlı değil, kendimden bir şeyler de yazacağım, daha fazla bekletmeyeceğim merak etmeyin.
Bu kısacık yazımı da okuduğunuz için teşekkür ederim, Görüşmek üzere!

Ters Dönmüş Squirtle

Merhaba! Ben Ters Dönmüş Squirtle, Kitap ve manga okumayı, anime ve film izlemeyi, kaykay ve bisiklet sürmeyi ve gözlükleri çok severim! Beni twitterdan veya google'dan takip edebilirsiniz. Twitter Google

0 yorum: