All You Need Is Kill

Ocak 28, 2017 , , 1Yorumlar


All You Need Is Kill

Herkese selamlar! Uzun süredir alıp okumayı istediğim, kitap mağazalarına gitmeme rağmen bir türlü o kadar kitap ve manga alıp bir bu mangayı nasıl almayı akıl edemedim hayret ediyorum kendime. Neysem ilk konusunu sizlerle paylaşayım.

Dünya, "Mimics" diye bilinen, gezegeni ele geçirip insanlığı yok etmeye çalışan uzaylılara, karşı savaş içindedir. Keiji Kiriya ise bu uzaylılarla savaşan Birleşmiş Savunma Kuvveti (United Defence Force)'ne katılmıştır. Katıldığı ilk çatışmada, birliği ile "Mimics" tarafından öldürülür... Veya bunların hepsi bir rüya mıydı? Bilinmeyen bir durum yüzünden, her defasında öldüğünde, tekrar canlanıp çatışmadan önceki güne geri dönen Keiji Kiriya, döngüsü bitmeyen günden nasıl kurtulacaktır?

Mecha severler için gerçekten harika bir seri olduğunu söyleyebilirim. Konuyu okuduğum da diğer bir çok mecha serilere göre sıradan anlatımın dışında bir konu olduğunu ve okunabilecek bir seri olduğuna ikna edebilecek bir kabiliyette olduğunu hissettiriyor.
İlk okuduğumda, bir kaç bölüm sonrası ya bu "Edge of Tomorrow" Filminin konusu ile çok benziyor dedim. Sonra zaten ilk cilt bittiğinde baktım ki bu light novelin uyarlamasıymış.

Serinin en güzel yanlarından biri de okuduğunuz da bir sonraki bölümde ne olacak? Bunu merak ediyorsunuz gerçekten. 

Çizimleri açısından mangaka hiç mi hiç mürekkebinden kısmamış 😃.

Ama çizimlerinin bana mangahanta'nın çevirisini yapmış olduğu Platinum End serisi ile çok benzer.
Gerçi söz konusu Obata Takeshi olduğunda bunu söylemem pek gülünç olur.
Ama adamın çizimlerine bayılıyorum. 

Eğer sizde bu seriyi okumadıysanız kesinlikle başlayın derim.
Seriyi Türkçemize kazandıran Akılçelen Kitaplar'a da çokcana teşekkür ederiz :3

herkese şimdiden iyi okumalar.

Ters Dönmüş Squirtle

Merhaba! Ben Ters Dönmüş Squirtle, Kitap ve manga okumayı, anime ve film izlemeyi, kaykay ve bisiklet sürmeyi ve gözlükleri çok severim! Beni twitterdan veya google'dan takip edebilirsiniz. Twitter Google

1 yorum:

  1. Görür görmez direkt aldığım seri <3 çizerin çizimlerine aşığım zaten :D karakterleri bu kadar karizma çizen sayılı kişi var çünkü :D
    İlk lght-novel olarak değil de kitap olarak yayınlanmış diye okumuştum intte, sonra diğer türlere uyarlanıp kendince bir hayran kitlesi topladı, tek kötü yanı kısa olmasıydı :( onun haricinde cidden harika bir seriydi :3

    YanıtlaSil